Etykiety

niedziela, 29 maja 2011

Biżuterii sztuk kilka

Zamieszczam dzisiaj kilka sztuk biżuterii zrobionej już jakiś czas temu, ale dopiero teraz uwiecznionej na zdjęciach. 
Na początek prościutkie kolczyki zrobione z cyrkonii w kolorze szampana.


Te kolczyki zrobiłam z kryształków swarovskiego - bardzo podoba mi się ich kolor.
Kiedy robiłam te kolczyki nie mogłam się zdecydować na konkretny kolor, dlatego połączyłam małe  fasetowane kuleczki labradorytu, ametystu i lapis lazuli.
Powstało coś takiego  



Te króciutkie kolczyki bardzo lubię i często je noszę. Powstały z Kropel fasetowanego kwarcu w kolorze oliwin i drobnej sieczki peridota.


Poniższy "cukierkowy"komplecik powstał z masy perłowej i perełek rzecznych


Ostatnia na dzisiaj do pokazania bransoletka zrobiona została na drucie pamięciowym z tego co maiłam w zasięgu ręki - a wiec z perełek rzecznych w kilku kolorach,  sieczki ametystowej i oponek howlitu.


O... jak się zrobiło późno !!!
Dobranoc  ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz