Etykiety

poniedziałek, 27 czerwca 2011

Morskie inspiracje

Jakiś czas temu koleżanka z pracy podarowała mi dwie pocztówki z morskimi widokami (dziękuję Jadziu), które tak mi się spodobały, że powiesiłam je sobie nad biurkiem. Teraz zerkam sobie na nie podczas moich dłubanek  i jedna z nich zainspirowała mnie do powstania tych kilku drobiazgów.
 Agat którego użyłam do powstania tego naszyjnika bardzo mi się spodobał - uznałam, że nie wymaga on jakiejś wymyślnej oprawy wystarczy gruby, brązowy rzemień. Naszyjnik powstał dla mojej mamy ale mam nadzieję, że mi go czasami pożyczy :)



 ten komplecik zrobiłam z białego korala



no i  teraz coś na co dawno "polowałam" - muszla pięknie wybarwiona i duża.



 do zrobienia ostatnich kolczyków użyłam jaspis green impression




Oczywiście druga pocztówka również będzie wykorzystana, musi tylko poczekać na coś ciekawego do pokazania. Na dzisiaj tyle . Pa.

2 komentarze:

  1. Prześliczne wszystkie! Ale biały koral i naszyjnik agatowy nadzwyczajne :), pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolczyki z muszli - wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń