Etykiety

czwartek, 28 lipca 2011

Deszczowe Candy

Ponieważ poprzednia zabawa w Candy się zakończyła (dostałam wiadomość, że paczuszka szczęśliwie trafiła do adresatki), a miałam przy jej organizowaniu wiele radości postanowiłam, że zrobię następne rozdawnictwo. Tym razem zabawa nosi tytuł "Deszczowe Candy" ( wiadomo dlaczego), a zasady są następujące:
  1. zapraszam do zabawy wszystkich (prowadzenie bloga nie jest wymagane)
  2. zostaw komentarz pod tym postem informujący o przystąpieniu do zabawy
  3. zamieść informację o Deszczowym Candy na swoim blogu (jeśli go prowadzisz)
  4. zapisy do 27.08.2011r. -  losowanie następnego dnia 
a do zgarnięcia jest tym razem ...  książka
 tu króciutka recenzja
 do książki na pewno dołączy jakiś drobiazg z biżuterii, co to będzie pokarzę pod koniec zabawy.
Zapraszam i pozdrawiam :) Pa.

68 komentarzy:

  1. Czyżbym byla pierwsza?
    W takim razie z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po książkowe cukierasy.
    Pozdrawiam serdecznie.
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ustawiam się na zaszczytnym drugim miejscu:-)))
    http://eesophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogłabym przejść obojętnie ;) zapisuje się!
    Pozdrawiam gorąco ;)
    http://handmade-z-muzyka-w-tle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ustawiłabym się bardzo chętnie, ale po nagrodę pocieszenia jeśli by taka była :))) bo książkę mam i gorąco wszystkim polecam :)

    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  5. szybko się zapisuję w kolejce. mieszczę się w pierwszej piątce. Pewnie, że reflektuję na prezencik.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo chętnie wezmę udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejciu ta książka jest niesamowita! Wprawdzie już ją czytałam ale strasznie lubię do niej wracać, a że nie mam jej na swojej półce... :)
    Może warto więc spróbować swojego szczęścia?
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ustawiam się w kolejce :) a ta krótka notka która zaprezentowałaś w zdjęciu po prostu kusi :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem następna na liście!
    Oczywiście zgłaszam się do udziału.
    Pozdrawiam. :):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie ciekawa jestem książki:) Zapisze się z checią, a może się uda?:)
    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też się zgłaszam, książkę chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O ja chętnie, zwłaszcza na deszczowe jesienne dni się przyda...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ustawiam się z przyjemnością w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Stanę i ja z chęcią! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Książka w moim klimacie, więc ustawiam się w ogonku.Życzę słonecznych, wakacyjnych dni.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jestem bardzo chetna. Ksiazka pozwala zapomniec o deszczowych dniach.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cieszę się że natrafiłam na Twoje candy, moja córa bardzo interesuje się kulturą Japonii(studiuje ją;-) ) bardzo by ją ucieszył taki prezent, może akurat mi się uda....:-D w międzyczasie rozejrzę się na Twoim blogu. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Na książeczkę chetnie sie zapisze. Bardzo fajne candy! pozdrawiam ewa

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam czytać ksiązki, zapisuje się więc z przyjemnością. Zapraszam też moją imienniczkę na Candy do mnie na dudqa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. I ja staję po książkę w kolejce.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam czytać. Ostatnio nawet stało się to moją manią... więc na pewno i kolejna książka do kolekcji się przyda. ;-)

    Zapraszam na cukierki również do mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się :) www.jarken.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się, po książki zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uuuu zgłaszam się :)
    Dziękuję za informację :)

    www.biblioteczkamagdalenardo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Książka, mniam jaki smakowity cukieras! Zapisuję się i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam czytać książki. Zapisuję się. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne karteczki i biżuterię tworzysz! A książki lubię czytać, więc muszę się ustawić w kolejce! :) Pozdrawiam! Aga

    OdpowiedzUsuń
  28. I dziękuję Kasiu za udział w moim candy :) Aga

    OdpowiedzUsuń
  29. Książeczka, fajnie :) lubię czytać ramona52@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Z wielką radością się zgłaszam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Książka i biżuteria- zaopiekowałabym się z ogromną chęcią :)Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  32. I ja się zgłoszę ;)
    www.miasto-recenzji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ustawiam się w kolejce z wielką przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się i z miłą chęcią przeczytam książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się! Z miłą chęcią przeczytałabym tą książkę jeszcze raz. A baner wstawię w najbliższym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja też, ja też! :-) Chętnie przyłączę się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  37. To ja bardzo chętnie wezmę udział w losowaniu.Pozdrawiam serdecznie,uam20@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja! Ja również! Mam ochotkę na tę książkę! Banerek już wstawiam.

    OdpowiedzUsuń
  39. chetnie wezmę udział w zabawie :)
    i zapraszam na candy do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zapisuję się oraz zapraszam na candy do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgłaszam się :)
    kati.sc625@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Obok Candy krajanki przejść obojętnie nie mogę :)) No nie, nie do końca dlatego się zapisuję :) Po prostu uwielbiam książki (jestem bibliofilem pełną gębą - książek Ci u mnie w domu więcej niż kurzu ;P ). A jak to było pod Grunwaldem... Mieczy Ci u nas dostatek, ale i te przyjmiem. Więc i tę przyjmę z otwartymi ramionami :))

    OdpowiedzUsuń
  43. chętnie się zapiszę:) lubię czytać książki a i bizu nie pogardzę:)

    OdpowiedzUsuń
  44. to ja także się zgłaszam;]

    OdpowiedzUsuń
  45. I JA TEZ,chociaz szczescia nie mam ,,, POZDRAWIAM :*

    OdpowiedzUsuń
  46. Fiu fiu fiu Chętnie skorzystam z okazji i zapisze się. :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Po książkę zawsze się zgłoszę;-)

    OdpowiedzUsuń
  48. Zapisuję się pozdrawiam dziś u mnie słonecznie
    Joanna
    shapeofmyheart1@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Już dawno miałam ochotę przeczytać tą książkę :)
    Może mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Czytanie książek to druga moja pasja po robótkach ręcznych:)) http://robotkowetoiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Chętnie wezmę udział :)
    http://kres-czasu.mylog.pl/2011-08-22/nadchodzi_szkola_kilka_okropnych_informacji__zatrzesienie_rozdan_na_poprawe_humoru__

    OdpowiedzUsuń
  52. I ja spróbuję szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  53. Ustawiam się w kolejce ^^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  54. Jako wielbicielka książek nie mogę przegapi okazji :)Zgłaszam się.

    OdpowiedzUsuń
  55. zgłaszam się!

    przeslowo@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. zglaszam się więc i ja pozdrawiam \:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Z wielką chęcią się zgłoszę :P Uwielbiam czytać książki, a ta jest bardzo interesująca :) Wiadomość zaraz zamieszczę na kolumnie "Konkursy" oraz stronie z tą samą nazwą :P

    OdpowiedzUsuń
  58. zgłaszam się ;)
    właśnie nie mam co czytać, a ta ksiązka wydaje się być interesująca...
    info o candy tu: http://nothingbutchickens.blogspot.com/p/loterie.html

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja również się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  60. uwielbiam książki więc i ja się zgłaszam;)

    OdpowiedzUsuń
  61. z miłą chęcią poczekam na losowanie

    OdpowiedzUsuń
  62. Zgłaszam się, a info już wrzucam na bloga. ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Zgłaszam się
    justa95_1995@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  65. Zgłaszam się
    himitsu@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. Zgłaszam się i ja
    obserwuję jako agamlawa1
    moj mail agamlawa1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń