Etykiety

niedziela, 3 lipca 2011

Hortensje i kolczyki

Zaczął się czas hortensji - dostałam je od Joli. Teraz zdobią pokój, a dla mnie stały się inspiracją.



oto moja wersja hortensji

a tak je wykorzystałam




 a takie są skutki, kiedy się ma kłopoty z pisaniem !!!
te kilka par kolczyków powstało wczoraj
pierwsze powstały z kul jadeitu barwionego - kawa


 te ze szkła fasetowanego firmy Jablonex



tu oczywiście nieśmiertelne swarki w kolorze atramentowym



 te powstały z akrylu Japońskiego Tensha - są malutkie (tylko takie udało mi się kupić), ale i tak jestem z nich zadowolona, bo bardzo długo ich szukałam.



 ostatnie kolczyki powstały z beczułek lampworka i są przeznaczone jako "dokładka" do mojego Czereśniowgo Candy (termin zapisów do 23 lipca - zapraszam !)


 ponieważ do końca Candy jest jeszcze trochę czasu myślę, że się ono jeszcze trochę rozrośnie.
Miłej niedzieli. Pa.

3 komentarze:

  1. Kobieto, jaka Ty aktywna jesteś! Kartki śliczne!
    A kolczyki rewelacja! Takich z akrylu jeszcze nie widziałam! Miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie kolczyki mają coś w sobie, jednak najbardziej urzekła mnie para z japońskim akcentem :) Pozdrawiam cieplutko i życzę niekończącego się źródełka inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne kolczyki robisz, kartki przepiękne, świetny kursik na różyczkę. Jestem pod wrażeniem.
    Zjadłabym makowca;-)))
    Zostaję u ciebie na dłużej!

    OdpowiedzUsuń