Etykiety

sobota, 16 lipca 2011

Na słodko

Na słodki początek mój dzisiejszy obiad - racuchy z jabłkami, lubicie ?
bo ja bardzo !!!

A na deser kilka karteczek.
Na pierwszy ogień idzie ślubna (sezon ślubny w pełni) 






 to jest wewnętrzna strona tej kartki
ta kartka powstała na pierwszą rocznice ślubu

kolejne dwie powstały dla chłopców:
- pierwsza z okazji narodzin



 - druga z okazji chrztu





na koniec przypominam, że za tydzień tj. w sobotę 23 lipca kończy się moje pierwsze Czereśniowe Candy. Na ogłoszenie wyników zapraszam następnego dnia. Pa.

5 komentarzy:

  1. Racuchy uwielbiam, ale rzadko robię, bo moje chłopaki niekoniecznie.......
    A karteczki prześliczne, widzę, że rozwijasz swoje umiejętności :), pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zerknij - http://handmade-z-muzyka-w-tle.blogspot.com/2011/07/wyroznienie-niespodzianka.html - czeka tam na Cibie niespodzianka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej mi się podoba ta ostatnia karteczka- na Chrzest, chociaż pozostałe też są ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczne kartki, bardzo optymistyczne :) Bardzo mi się podoba szczególnie ta z sercem - świetny pomysł. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne są Twoje kartki - masz swój styl , są delikatne i takie świeże , radosne . Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń