Etykiety

wtorek, 29 listopada 2011

Dwa w jednym :)

Dzisiaj spotkały mnie dwie bardzo miłe rzeczy.
Pierwszą z nich była wiadomość, że blog Kuby został odblokowany z czego się bardzo cieszę (jeśli nie wiecie o co chodzi - pisałam o tym w poście "Przykra wiadomość".
drugą niezwykle przyjemną rzeczą była przesyłka od Szarej z blogu http://pelnaszuflada.blogspot.com/ z wygranym "Dyplomowym candy".
Oczywiście nie była bym sobą gdybym się nie pochwaliła co dostałam.


 Jak widać na zdjęciach dostałam śliczne papierki w tym również obrazki w sam raz na karteczki świąteczne oraz cały zestaw próbek perfum wraz z opisami zapachów. Jak na razie otworzyłam  trzy fiolki - resztę zostawiłam sobie na później w końcu przyjemności tez należny sobie dozować :)
A propos przyjemności to nie mogłam sobie odmówić tejże i ze świeżutko otrzymanych od Szarej papierków popełniłam dwie karteczki świąteczne.

Wszystkich którzy dotrwali do końca tego posta, a nie zapisali się jeszcze na MOJE BŁYSKOTKOWE CANDY gorąco zapraszam i przypominam, że zapisy trwają do 15 grudnia.
Dobrej nocy.

8 komentarzy:

  1. Wspaniałe karteczki:)najbardziej ujęła mnie ta z bałwankiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę wygranej ale w pozytywnym tego słowa znaczeniu ;) i na candy też się zapisuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygrana i karteczki wspaniałe.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje wygranej i ciesze sie ze chlopaczek moze juz oficjalnie komentowac.

    OdpowiedzUsuń
  6. wow kobieto, ale masz tempo!! strasznie się cieszę, że tak kreatywnie wykorzystujesz wygraną:D jeszcze raz gratuluję wygranej i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń