Etykiety

wtorek, 6 grudnia 2011

Mikołajkowy sześciopak

Ponieważ Mikołaj jest bardzo zajętym świętym dlatego też dobiera sobie pomocników wśród cywilów.
 Na jego wyraźne życzenie wykonałam drobne upominki dla moich koleżanek z pracy. Ponieważ jest kryzys to też Mikołaj nie jest w tym roku zbytnio rozrzutny, dlatego nabył w hurtowni papierniczej sześć maluśkich notesików, a moim zadaniem było je ozdobić.
Ponieważ to sześć jednakowych prezentów postanowiłam czymś je wyróżnić dlatego na każdym z nich jest inicjał nowej właścicielki
A oto co powstało
B - jak Bożena,

D - jak Danusia,

G - jak Grazyna,

I  - jak Iwona,

J  - jak Jadzia,
 W - jak Wanda.

7 komentarzy:

  1. Pierwszy był moim faworytem - dopóki nie zobaczyłam drugiego . A po obejrzeniu kolejnych już nie wiem , który najładniejszy ... Mikołaj wiedział , co robi wybierając Cię na wspólniczkę . Podejrzewam , że możesz już zacząć produkować notesiki hurtowo na kolejne Mikołajki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo one mi się bardzo podobają, i sama bym sobie taki zrobiła tylko mam taki właśnie dylemat:
    A ja zawsze się zastanawiam, czy te wszyskie ozdoby nie poodpadają jak będę użytkować notes..

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koleżanki będą zachwycone na pewno ;) super niespodziankę im zrobiłas, ja upieklam dla kolezanek ciasto tarte serowo-migdałową z truskawkami i poczestowalam mmmm smak lata

    OdpowiedzUsuń
  4. urocze:) wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezenty piękne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń