Etykiety

czwartek, 22 marca 2012

Mój pierwszy album

Nareszcie - skończyłam, zamknęłam, wysłałam, odczekałam chwilę, a kiedy dotarł już do adresatki i otrzymał pozytywną opinie mogę go pokazać.
Album zrobiłam jako prezent i na pamiątkę imprezy z okazji urodzin. Wymyśliłam sobie, że ozdobię każde zdjęcie w albumie (miał to być szybki projekt ), na początku szło sprawnie, ale później zaczęło brakować mi pomysłów i zaczęłam wspomagać się gotowymi kwiatkami. W sumie praca jest dość chaotyczna i nie jestem z niej zadowolona, ale ponieważ jubilatce się podobała postanowiłam ją pokazać.
























Jeśli ktoś wytrwał do końca tego wpisu to zapraszam na ogłoszoną już jakiś czas temu moją rozdawajkę - zapisy TU.

5 komentarzy:

  1. Piękny album na rozdawnictwo dawno sie zapisałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, ale się napracowałaś! Nie mogę się zdecydować, która kartka najładniejsza :D Ja takich prawdziwych albumów jeszcze się trochę boję...

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ;) kwiatki też śliczne, pomysł z koroną i przypinką na bluzce rewelka!

    OdpowiedzUsuń
  4. album cudowy przesliczna pamiatka

    OdpowiedzUsuń