Etykiety

czwartek, 19 kwietnia 2012

Trochę zaległości

Zostałam ostatnio upomniana, że na moim blogu mało się dzieje i niema co oglądać :), dlatego wklejam dzisiaj kilka prac powstałych ostatnio.
Najpierw komunijne

... urodzinowe




... i ślubne
Pierwsza z nich powstała z cudnym stempelkiem Lemonade


druga zainspirowana tutorialem jaki widziałam na jakimś rosyjskojęzycznym blogu (niestety nie zapisałam sobie adresu i nie mogę teraz na niego trafić).
Serce powstało poprzez naklejenie na wycięty szablon warstwy waty (u mnie jest jeszcze warstwa gazy ponieważ warstwa waty była zbyt skromna i nie podobał mi się efekt), następnie jest warstwa organzy podszyta i podklejona od tyłu, na to przyszyłam kilka perełek ściągając troszkę  materiał aby powstały marszczenia. Całość obszyłam złotym sznureczkiem. Efekt w miarę mi się podoba chociaż moje wykonanie pozostawia wiele do życzenia :)
Jeśli ktoś trafił na ten kursik to podrzućcie  proszę adres - bo głupio tak skorzystać i nie podlinkować autora.




Na dzisiaj tyle, ale obiecuje poprawę :)))
Pa.

7 komentarzy:

  1. Piękne karteczki, a ta ślubna z serduchem to prawdziwe cudo. A ja mam taka myśl: komunie są maju, a konwalie właśnie wtedy tylko kwitną. Może karteczka komunijna z konwalijkami?

    OdpowiedzUsuń
  2. super kartki ! ostatnia mi się najbardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, śliczne te kwiatuszki robisz ;)

    OdpowiedzUsuń