Etykiety

piątek, 11 maja 2012

Rozważna i romantyczna

Dlaczego rozważna ?
- wiedziałam, że wybieram się nad morze i że będą mnie tam kusiły różne bursztynowe ozdoby, a ponieważ nie lubię przepłacać wymyśliłam sobie, ze jeśli przed wyjazdem zrobię sobie coś z bursztynowej biżuterii łatwiej oprę się pokusie.
I tak najpierw powstały te kolczyki
 Tak, kolczyki już miałam, ale stwierdziłam, że to trochę mało.
Zaczęła więc powstawać bransoletka, brakowało mi tu jednak  jakiegoś większego elementu. Postanowiłam więc zakupić nad morzem bryłkę bursztynu o ciekawym kształcie lub fakturze i umieścić ją centralnie.
Po dosyć intensywnych poszukiwaniach udało mi się zakupić takie cudo.
Bryłka bardzo mi odpowiadała miała jednak jeden istotny mankament - brak dziurki, ale jak to mówią potrzeba matką wynalazku, bursztyn to przecież żywica więc dziurkę wypaliłam rozgrzanym gwoździem.
Teraz mogłam dokończyć bransoletkę.

a tak prezentuje się cały komplet
Ale to jeszcze było mi mało, a ponieważ zawsze podobało mi się połączenie bursztynu z turkusem powstał jeszcze taki komplecik.



Dlaczego romantyczna ?
Jak już pisałam poprzednio byłam w muzeum minerałów i tam nabrałam wielkiej ochoty na to by znaleźć samej jakieś wspaniałe kamienie - niekoniecznie szlachetne :)
oto moje zbiory



Oczywiście nie mogło zabraknąć muszelek
i znaleziska prawie jak z muzeum z odciśniętymi śladami po jakichś żyjątkach.

Obiecałam, że pokażę jakie zakupy zrobiłam w sklepie z minerałami.

Fasetowane kulki agatu zostały przetworzone w to



Na koniec ponieważ paczka dotarła już do adresatki, pokarzę co pojechało jako nagroda dodatkowa w "Rocznicowej rozdawajce"

Na dzisiaj to tyle, pozdrawiam i życzę miłej soboty :)

4 komentarze:

  1. Świetny ten bursztynowy komplecik a ten z niebieskimi kamieniami to rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj Ty kreatywna kobietko :) śliczne rzeczy zrobiłaś, bardzo podoba mi się wykorzystanie bursztynu oraz ten śliczny biały komplecik, ech na mój ślub jak się patrzy! Buziaki, pozdrawiam serdecznie spod kołdry (angina...).

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Imponujące zbiory kamieni:) i dużo pięknej biżuterii, mi podobają się bursztyny z turkusami:)

    OdpowiedzUsuń