Etykiety

sobota, 9 czerwca 2012

Męskie sprawy są trudne

 Zrobić męską kartkę jest zawsze rzeczą niełatwą  (tu nie wystarczy ukręcić kwiatka, motylka i kilka listków - trzeba mieć jakiś pomysł). Dlatego po zrobieniu takiej kartki mam zawsze większą satysfakcję, szczególnie kiedy kartka ma swój charakter. Dzisiaj pokarzę trzy kartki właśnie w męskim klimacie.
Pierwsza przyozdobiona "biżuterią" (jeśli chcecie zobaczyć jak się robi coś podobnego to zobaczcie TU)
tę karteczkę zgłaszam na wyzwanie "Męskie sprawy"w Magicznej kartce



Druga i trzecia inspirowane są pracami innych.
Krawatowa powstała zainspirowana tą pracą
http://inkinginred.blogspot.com/2012/05/memorial-day-red.html
Można o niej powiedzieć, że jest z recyklingu, poniewaz do jej zrobienia wykorzystałam okładkę od bloku, skrawki ozdobnych papierów, guzik i materiałowa metkę.


Ostatnia karteczka jak już wspomniałam też jest inspirowana, lecz niestety nie wiem gdzie widziałam oryginał. W głowie został mi sam pomysł i tak go wykorzystałam.



Jeśli ktoś jest zainteresowany to najprawdopodobniej w najbliższym poście ogłoszę Candy !
Życzę miłego popołudnia i zmykam na ...
Pa.

3 komentarze:

  1. Kochana, ta pierwsza kartka jest bajeczna! Zakochałam się w niej:) sprawiłabym taką tacie na dzień ojca, ale prawdę mówiąc mam dwie lewe ręce więc jak zwykle powędruje do księgarni i sprawię mu książkę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam sie z tymi meskimi sprawami ale Ty poradzilas sobie swietnie bo karteczki sa piekne

    OdpowiedzUsuń