Etykiety

piątek, 20 lipca 2012

Takie tam różności ...

Ostatnio trochę się leniłam i nie powstało w tym tygodniu nic nowego, dlatego pokażę dzisiaj trochę zaległości. Zrobiłam je jakiś czas temu, ale jeszcze ich nie pokazałam.
Najpierw zapodziana karteczka różana



teraz kilka bransoletek





na koniec kolczyki do pary z ostatnią bransoletką

Przypominam, że jeszcze do 3.08.2012r. można się zapisywać na CANDY
tu kolejna odsłona tego co jest do wzięcia :)

Życzę wszystkim słońca (dosyć już tego mokrego) i do zobaczenia przy następnym poście :)

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładna kartka różana, bransoletki i kolczyki również :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie prace ładne , ale druga i trzecia bransoletka to hity ...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ten ostatni komplecik bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  4. super karteczka i piekna bizuteria z fioletem podoba mi sie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace, karteczka super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne prace,mnie jednak rozbroiła kartka i cudowna bransoletka (5,6,7 zdjęcie bransoletek)-jest cudowna

    OdpowiedzUsuń