Etykiety

sobota, 15 września 2012

Ślubna kartka z pudełkiem

Ale się zapuściłam, kiedy ja tu ostatnio zaglądałam ?
Dawno, dawno, aż mi wstyd.  Szybko więc nadrabiam zaległości i pokazuję kartkę ślubną w pudełku. Powstała ona dla młodej pary pracującej w mojej firmie) - dzisiaj ich wielki dzień :)
Ponieważ Panna Młoda lubi błękity, karteczkę zrobiłam w delikatnych niebieskościach.





 Przypominam zainteresowanym, że dzisiaj jeszcze do północy można zapisywać się na rozdawajkę.
Wyniki ogłoszę jutro - zapraszam :)

5 komentarzy:

  1. Super wykrojniki masz:)) Takie dzieła tworzysz, że ja tylko siedzę i podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jej jaka piękna po stokroć bardziej wolałabym dostać taką własnoręcznie zrobioną kartkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, delikatna i romantyczna. Wspaniały prezent:-)

    OdpowiedzUsuń