Etykiety

niedziela, 30 kwietnia 2017

CANDY - wykrojnikowe :)

Lubicie robić kwiatki ?  - to pewnie  potrzebne są Wam wykrojniki do ich wycinania, a  ja takie wykrojniki mam i chętnie się z kimś podzielę, -  dlatego ogłaszam Candy.
Zasady zabawy pewnie są wszystkim dobrze znane (zgłaszamy udział w zabawie w komentarzu pod tym postem i publikujemy informacje o zabawie na swojej stronie na FB lub na blogu).
Mam też dodatkową prośbę aby osoby biorące udział w zabawie zostawiły w komentarzu lub w osobnym wpisie na swoich stronach chociaż małą poradę dla innych biorących udział związaną z ich pracą z papierami. Dzięki temu wszyscy skorzystamy i nauczymy się czegoś nowego.
Np. moja drobna rada jest taka, że przy czyszczeniu stempli oraz bloczków używanych do stemplowania bardzo fajnie się sprawdzają chusteczki nawilżane dla dzieci lub do demakijażu :).
Oczywiście do wykrojników na pewno cos dorzucę ( będę to pokazywać w kolejnych wpisach)
Zabawa trwa do końca maja - zapraszam !
Tak wyglądają wykrojniki



tak kwiatki zrobione przy ich pomocy


a tak można je zastosować :)


Kwiatki zrobione z formiranu i pokolorowane tuszami
Zapraszam do zabawy :)


23 komentarze:

  1. Kwiatki z tych wykrojników wychodzą bardzo fajnie. Dziwne, że nie ma na nie chętnych. Ja z zamkniętymi oczami je przgarnę.

    Moja rada: do zwijania tych kwiatków idealnie nadaje sie patyczek do odsuwania skórek, bo jest odpowiedniej grubości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z przyjemnoscia stane w kolejce i mysle ze wiele osob sie dopisze.
    Moja rada, przy wydlubywaniu wykrojkow z wykrojnikow dobrze sluzy patyczek do szszlykow lub do zebow tak nie uszkadzamy papieru.

    OdpowiedzUsuń
  3. Biorę udział w candy.
    Baner:bizuteriairekodzielo.blogspot.nl
    Mam maszynkę, ale nie posiadam wykrojników do robienia kwiatków.
    Robiąc kartki komunijne (czy inne) warto nawiązać kontakt z panią z kwiaciarni. Wykonują one różne rzeczy z okazji pierwszej komunii świętej. Wykorzystują do tego m.in. kartki. Z jednej wytną kielich, czy napis, z drugiej coś innego. Sporo rzeczy im zostaje np. te teksty, życzenia ze środka. Zdarzają się przemiłe panie, które odstąpią te resztki.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Również mam ochotę na te wykrojniki, więc niniejszym zgłaszam się do zabawy.
    A moja rada to zapewne nic odkrywczego. Aby ładnie złożyć bazę na kartkę używam dłutka kulkowego do "narysowania" linii wzdłuż linijki i zginam według wyznaczonej prostej.

    A jeśli miałabyś ochotę, to zapraszam na rozdawajkę u mnie, może szczęście uśmiechnie się do Ciebie? https://janiaka.blogspot.com/2017/04/zapraszam-na-moje-pierwsze-candy.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w ogóle, to fajnie tutaj u Ciebie, więc zostaję na dłużej ;)

      Usuń
  5. Chętnie przetestowała bym te wykrojniki. Takich kwiatków jeszcze nie robiłam.
    Moją rada: jeśli zwijamy / wywijamy papier (np do kokardek), dobrze jest go zwilżyć wodą. Nie zostają wtedy niechciane brzydkie marszczenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kwiatki wyglądają ochoczo. Nie znam tych wykrojników i bardzo chętnie je przygarnę i wypróbuję:) Staję w kolejce :) Rada;wykrojniki , które się nie równo wycinają trzeba obrócić o 90 stopni i znowu wyciąć, czasem nawet kilka razy, wtedy wszystko jest równiutko wycięte. A zanim zacznę wykłuwać resztki z wykrojnika rzucam go na podłogę, przeważnie większość sama wypada.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kwiatki prześliczne:)Mam wielką ochotę wypróbować:)
    pomysł z poradą też świetny.
    Moja to : jeśli tniesz taśmy dystansowe lub inne mocno klejące materiały, to natrzyj najpierw nożyczki mydłem.Dzięki temu nic się do nożyczek nie przyklei i nie zostanie na nich żadna substancja klejąca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna podpowiedź, od dawna się borykam z klejem z taśmy dwustronnej na nożyczkach ;)

      Usuń
    2. Świetna podpowiedź. Muszę wypróbować.

      Usuń
    3. O nie wiedziałam, dziękuję za podpowiedź.

      Usuń
  8. Fajna konkretna zabawka :) Z przyjemnością wezmę udział. A pomysł z poradami extra jest! Moja rada: Jeżeli musimy posmarować klejem, np bardzo ażurową serwetkę z wykrojnika- najlepiej wycisnąć trochę kleju na jakiś skrawek papieru i nakładać go na serwetkę wykałaczką.
    Banerek u mnie:
    https://handmadesyliks.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kwiatów z wykrojnika nigdy jeszcze nie robiłam, a że lubię nowe wyzwania to zgłaszam chęć udziału w candy :)
    W robieniu kartek jestem początkująca ale podzielę się tym, że do usuwania zbędnego papieru z wykrojnika używam zwykłej pinezki do tablicy korkowej :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejka zapowiada się długa.
    Zapisuję się i ja:).
    Hmmm a rada?? Nie wiem czy pomocna ale ja pomiędzy wykrojnik i papier wkładam folię spożywczą - bardzo przyspiesza to pracę przy usuwaniu resztek.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne są te wykrojniki, jakoś jeszcze nie miałam okazji ich widzieć, dlatego chętnie się zapisuję na Twoje rozdanie.
    A jeżeli chodzi o moją poradę, to ja do zawijania takich kwiatków używam igły do quillingu, jest świetna. A do wyciągania wyciętych elementów z wykrojników szpileczki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale wspaniałe kwiatki wychodzą z tych wykrojników, fantastyczne, oj chciało by się mieć szczęście. Zapisuję się oczywiście na rozdanie. Bardzo mi się u Ciebie podoba, więc pozwolisz, że się rozgoszczę na dłużej.
    A teraz moja mała rada, jak mamy wykrojnik, który już się trochę stępił to na wykrojnik pod papier kładziemy kawałek grubszej folii aluminiowej i parę razy wycinamy i wykrojnik działa jak nówka, tak mi się udało już dwa odratować :) Pozdrowionka serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kupiłam kwiatki, ale to miło zrobić sobie samej. Zapisuję się zabawy.
    Porada - chciałam pisać o folii spożywczej, ale to już jest napisane. Używam też do wykrojników z których trudno wyjąć wzór papieru do pieczenia jako pierwszej warstwy.Łatwiej go wyjąć z wykrojnika bo jest bardzo gładki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne wykrojniki. Może z takimi łatwiej byłoby mi robic kwiatki? :)

    a moja rada: wykrojniki fajnie przechowywać na matach magnetycznych

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też z przyjemnością dołączę się do tak fajnej zabawy:) A i z chęcią zostanę tu na dłużej - bo właśnie odkryłam nowy, bardzo ciekawy blog:)

    A moja rada dotyczy ścinków papierowych:)Co prawda ten pomysł podsunęła i jedna z blogowych koleżanek. Otóż ścinki wykorzystuję do tworzenia nowych baz - wykrawam z nich cieniutkie paseczki i nakleja jeden obok drugiego. Dzięki temu powstają fantastycznie kolorowe bazy do kartek:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny zestaw:) Jeszcze nigdy nie korzystałam z tego rodzaju wykrojników. banerek wisi na : http://gosiazoltek.blogspot.ie/

    moja rada: często korzystam z produktów do stylizacji paznokci przy karteczkach np. brokaty w różnych kształtach i odcieniach,a sondą do kropek świetnie wyciska się małe płatki kwiatów.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze zdążyłam, ale się cieszę.:) Jestem początkująca w kwestii wykrojników, więc ciężko mi było znaleźć jakąś radę - może w kwestii przechowywania: ponieważ albumy do wykrojników są bardzo drogie, kupiłam futerał na płyty CD, kosztuje grosze, a porządek w wykrojniczkach mam.:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kto nie lubi robić kwiatków??? Osobiście bardzo lubię i candy jest wspaniałe:)!!! Zachwyca mnie w nich to, że każdy jest troszeczkę inny:). Nigdy jeszcze nie robiłam kwiatków zwijanych, a te wykrojniki są super:):):). Widać to dokładnie na pracach - prezentują się wyjątkowo pięknie:). Wyzwania są po to, by się z nimi mierzyć. Chętnie ustawię się w kolejeczce - chyba jako ostatnia:). Dziękuję bardzo za wspaniały pomysł - zorganizowanie candy z PORADAMI - wiele się dowiedziałam - człowiek uczy się całe życie i to jest najfajniejsze:).
    Moja rada dotyczy kłopotliwych przepięknych ażurowych wykrojników - przepuszczam przez BS kilka razy (dokładnie 4), pod różnymi kątami ułożenia i jeżeli jeszcze nie są do końca wycięte - to odwracam złożoną kanapkę górę do dołu i dwa razy kręcę BS - są idealnie wycięte i bardzo łatwo oddzielają się. A do oczyszczania wykrojników używam metalowych szpikulców do zrazów - są idealne i błyskawicznie się je oczyszcza:). Pozdrawiam serdecznie - banerek ląduje na blogu kasia-haj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam.Z wielką przyjemnością i nadzieją zapisuję się do Candy , banerek i link tu: http://ksiezycowymotyl.blogspot.com/
    Nie wiem tylko czy spełnię wymagania bo ja bardzo początkująca w tworzeniu z papieru więc żadnych rad dla dac nie mogę :(, póki co mieszam trochę techniki -papier z haftem xxx .

    OdpowiedzUsuń