Etykiety

sobota, 11 lutego 2012

Wyróżniona :)

Bardzo mi miło podzielić się z Wami wiadomością, że zostałam wyróżniona przez Anuk_pl z bloga Cóż wiesz o pięknie...
Jakie to przyjemne uczucie, być dostrzeżonym wśród takiej ogromnej rzeszy tak fajnych i kreatywnych osób :)a oto reguły zabawy:
1. Umieszczenie u siebie linka do bloga osoby, od której otrzymaliśmy nominację.
2. Wklejenie loga na swoim blogu.
3. Napisanie 7 cnót, grzechów lub faktów o sobie.
4. Nominowanie 10 osób
Co do tych faktów to kiedyś już coś o sobie pisałam i nie chciałabym się powtarzać - to może tak:
  1. bardzo lubię muzykę z filmu "Absolwent"
  2. ostatnio uzależniłam się o jogurtu "Bałkańskiego"
  3. nie cierpię niczego mierzyć, ważyć, odmierzać, obliczać (dlatego moje prace zarówno biżuteryjne jak i kartkowe powstają bez żadnego planu czy projektu)
  4. umiem pływać :) - i to jedyna forma ruchu, która sprawia mi przyjemność (ale dawno nie byłam na basenie)
  5. lubię organizować u siebie i brać udział w organizowanych na innych blogach candy
  6. jestem nocnym markiem
  7. nie umiem jeździć na rowerze, co innych dziwi i śmieszy, a mnie się wydaje całkiem normalne (jak można utrzymać równowagę na takich wąskich kołach ?)  
teraz zapraszam do zabawy właścicieli poniższych blogów, które uważam za kreatywne i chciała bym się o nich trochę więcej dowiedzieć :)
  1. dobre na spleen
  2. Moje Pasje 
  3. Minął dzień
  4. W kartkowym Zaciszu
  5. Kszp
  6. szuflada z relaksem 
  7. U Panny Pandki  
  8. Grześkowe opowieści
  9. ARTYmyczki - biżuteria ...
  10. Moje wypieki
Pozdrawiam wszystkich gorąco.

9 komentarzy:

  1. Pozdrawiam cieplutko i życzę udanej zabawy.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Kasiu! (A pod Twoim numerem siedem też się podpisuję...)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję,ja juz chyba wszystko o sobie napisałam, wyróżnienia takie tez już na moim blogu gościły.
    Bardzo dziękuję Ci,że o mnie pomyślałaś;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Kasiu, miło mi się zrobiło bardzo, że o mnie pomyślałaś i to wyróżnienie dałaś ;-). To moje pierwsze wyróżnienie i tak na prawdę to nie wiem jak się zachować, bo nie wiem czy na takowe tak na serio sobie zasłużyłem ale to Twoje odczucia i nie będę się sprzeczał. Co prawda na moim blogu widnieje prośba o nie wyróżnianie mnie, bo nie jestem chyba jeszcze gotów, bo widuję wiele wspanialszych i piękniejszych blogów niż mój, toć tylko facetem jestem, ale nie ukrywam, że to pewne wyzwanie dla mnie. Coś wymyślę ;-). Nie mniej dziękuje Ci bardzo. Miłego dnia, Grzegorz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje z okazji wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu, ja tez bardzo sie ciesze, ze zostalas wyrozniona!
    Dziekuje ci takze za zaproszenie mnie do poprzedniej zabawy w seriale.Jest mi bardzo milo. Moj blog jest jeszcz w pieluchach i nie jestem dostatecznie obeznana
    w prawch ktore zawiaduja blogami.Poprawie sie.
    Sciskam

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje wyróżnienia i dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję ze dostałas wyróżnienie i dziękuję ze mnie wyróżniłaś jeszcze nikt mi tak pieknie nie napisał i docenił moje prace BARDZO DZIĘKUJE

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i bardzo dziękuję :) A.

    OdpowiedzUsuń