Etykiety

niedziela, 11 marca 2012

Rocznicowe rozdanie - zapraszam !

Kto by pomyślał, że to blogowe życie tak mnie pochłonie, a to już 3 maja roczek minie odkąd prowadzę bloga. Nie będę tu podawać statystyk, ale trochę się tego nazbierało - najważniejsze jednak jest to, że robiąc to co lubię i dzięki temu poznałam tak dużo sympatycznych i kreatywnych osób, które wspierają mnie i inspirują - WSZYSTKIM DZIĘKUJĘ :)
W związku z rocznicą ogłaszam też rozdawnictwo - do przygarnięcia będzie serwis do kawy/herbaty dla czterech osób z zabytkami województwa lubuskiego, a jako dodatek coś z biżuterii mojej roboty do uzgodnienia ze zwycięzcą.
Zasady zabawy :
- do zabawy zapraszam wszystkich,
- zostaw komentarz pod tym postem,
- jeśli posiadasz bloga wstaw u siebie podlinkowane zdjęcie,
- jeśli nie prowadzisz bloga zostaw adres e-mail,
- zapisy do 3 maja
ZAPRASZAM DO ZABAWY :)





Jeszcze raz zapraszam i życzę miłego popołudnia :)

51 komentarzy:

  1. dopiero jedno candy a juz drugie oczywiscie sie zapisuję może znowu mi się poszęści,pięknosci

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne rzeczy do wygrania :) Zapisuję się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. również ustawiam się w kolejce. Gratuluję rocznicy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczne candy
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulację stażu blogowego :)
    Pozdrawiam serdecznie i chętnie ustawię się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja staję w kolejeczce w miłym towarzystwie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję Kasiu! ;-) Życzę Ci jeszcze wielu pięknych lat w tym naszym blogowym świecie i mnóstwa ciekawych pomysłów w Twojej twórczości. Komplet bardzo ładny i oczywiście ustawiam się w kolejce. Miłego i dobrego dnia, Grzegorz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super :) jako mieszkanka lubuskiego chętnie ustawiam się w kolejce :)) idealny zestaw do nowego mieszkanka :)
    agnieszkazg@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musiałam zmienić maila z agnieszkazg@o2.pl na agoooooosia@gmail.com, dlatego w razie wygranej :) proszę o kontakt na nowego maila (lub też, jeżeli to ja mam się odezwać, to odezwę się również z nowego maila). :)

      Usuń
  9. Wielu kolejnych lat pełnego pasji i sukcesów blogowania życzę! Przedłużam ogonek i zapraszam na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny dorobek, trzy latka? super, jeszcze wielu wielu lat blogowych, dołączam bez dwóch zdań do chętnych

    OdpowiedzUsuń
  11. Na Moich Biurku jak na razie stoi kubek ,,Made in China '' ale Twoja porcelana jest śliczna i niebanalna.

    pozdrawiam
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. zgłaszam się :)
    banerek wstawiłam, ale wolę dodać też maila kochamszuke@wp.pl :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie się ustawiam po taki zestawik :)

    Pozdrawiam!
    m.j.r@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękny zestaw:) chętnie się zapiszę do zabawy:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję rocznicy! Wielu kolejnych lat pełnego pasji i sukcesów blogowania życzę!
    Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    (n.regina59@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  16. No to sporo lat juz jeste blogerka. No oczywiscie winszuje. I czekam na niecierpliwie na losowanko.
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quitemaxwork@wp.pl
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  18. Z miłą chęcią się zapisuje. Zapraszam na moje pierwsze candy.
    Zajrzyj do mnie na papierową wiklinę, może znajdziesz nowe hobby.
    www.anettaja.blog.interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny serwis :) Spróbuję szczęścia ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny zestaw,,,zgłaszam się do zabawy
    gratuluje rocznicy,,,murinek27@interia.pl
    Zapraszam do mnie http://www.garnek.pl/lukaszo/a
    pozdrawiam Barbara

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam :) Gratuluję rocznicy! Dla mnie 3 lata to oszałamiająca cyfra gdyż ja swój bloog prowadzę zaledwie od 3 miesięcy :)
    Zapisuję się z przyjemnością, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Szok! Cudowności przygotowałaś:)
    Ja dopiero roku dobijam a Ty już 3 lata!

    OdpowiedzUsuń
  23. hej
    nie wiem,czy ja wytrwam tyle w blogowym świecie. dopiero siódmy miesiąc tu jestem.....
    zapisuję się po prezent. komplet jest śliczny. na pewno chcesz się go pozbyć?
    pozdrawiam. Lidzia

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję za życzenia i gratulację, ale zaszło drobne nieporozumienie to będzie dopiero pierwsza rocznica :)
    Pozdrawiam Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  25. Tak bardzo przydałby mi się taki zestaw, więc z zapisuję się, może się uda - jako początkującej właścicielce bloga. Niebawem też ogłoszę candy, gdyż sama biorę udział w kilku. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. i ja się zgłaszam :)
    http://pacyfikatorka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow super candy. Zestaw bardzo mi się podoba. Może uda mi się wygrać, więc ustawiam się kolejce. Pozdrawiam ciepło Ilona ilonak-n@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne Candy! Oczywiście zapisuję się i Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. dołączyłam do obserwatorów ;)
    gratuluję i życzę kolejnych rocznic :)

    mój mail (proszę o kontakt w przypadku wygranej;)) ninette93@onet.pl
    notka o rozdaniu:
    http://street0fashion.blogspot.com/2012/04/rozdaniowo.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepięknie u ciebie. Zapraszam również do mnie na candy.

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam, zgłaszam sie ochoczo na Candy :)) baner już widnieje na moim blogu i teraz tylko czekać pozostaje na wyniki... : ))
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Banerek po prawej stronie bloga :)
    e-mail : a_rey@wp.pl

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Co za cudny komplet :).

    Mam wielką nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu, byłabym prze szczęśliwa :).

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczny ten serwis :) Super prezent na taką rocznicę :)
    mój mail : kosmetyczkaodkuchni@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękny zestaw ! :)

    blairwaldorf66@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Kawka i herbatka napewno beda smakowaly pyszniej podane w takim pieknym zestawie!!!!!!
    Przylanczam sie do zabawy!!!!
    betinka76@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się!
    Banner dodaję do zakładki konkursy.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję trzyletni okres z blogiem wygodne i piękne.
    Życzę Tobie i Twojej blogodomu pozytywnego, twórczego, powodzenia i dobrej gości.
    Chcę grać z tobą w "Candy".
    Z przyjemnością wypiję kawę z tym eleganckim i stylowym kawy białym ustawić i pamiętam.
    Przy słonecznej chodzi, Olenka Grecji
    http://fotiouolga-olga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Staje w kolejce po piękny zestaw, chciałabym mieć taki i przyjmować przy nim na kawkę moje koleżanki... ach to się rozmarzyłam.

    Pozdrawiam
    ollart

    OdpowiedzUsuń
  40. O mały włos ,a ominęło by mnie takie cudowne candy:)Prawie na ostatnią chwilę,ale zapisuję się z ogromną przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  41. zgłaszam sie .. :)
    i zapraszam do mnie na bloga na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  42. I ja się z chęcią ustawiam do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  43. zgłaszam się
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Przepiękne, zapisuję się i ja. I zapraszam wszystkie mamy na Candy u mnie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  45. Jak piękne podarunki rocznicowe rozdajesz.
    Staję na końcu tej długiej kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo przyjemny zestaw, aż miło będzie z niego korzystać. Ja też się dołączam do wagonika. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. ostatnim rzutem na taśmę dołączam i ja :)

    OdpowiedzUsuń