Etykiety

sobota, 3 października 2015

Ogłaszm Candy !!!

Nadszedł wreszcie ten moment - ogłaszam małe rozdawnictwo :)
Uczestniczyć mogą wszyscy którzy prowadzą blogi. Zgłoszenia proszę zostawiać pod tym postem, a informacje o zabawie umieścić w pasku bocznym na swoim blogu. Tyle jeśli chodzi o reguły :)
Na końcu tego jak i każdego następnego postu będzie zdjęcie z podpisem Candy  na którym zobaczycie co znajdzie się w paczce (a co trochę Was przetrzymam w niepewności :))
Zakończenie zabawy 15.11.2015
Chyba o niczym nie zapomniałam jeśli tak to piszcie.
jako pierwsze w paczce ląduje kolekcja papierów
a w zestawie między innymi takie



Zapraszam do zabawy :)


48 komentarzy:

  1. Ale piękny bloczek, choć ostatnio pech mnie prześladuje na każdym kroku, to z wielką przyjemnością wezmę udział w candy :)
    Informacja zostaje umieszczona na moim blogu, na który przy okazji serdecznie zapraszam ;)

    http://nie-cukierkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też chętnie się ustawiam,ale bez większych nadziei ,bo ostatnio mi się nie szczęści w losowaniach ;-))) Ale rozstrzygnięcie przed moimi urodzinami ,może los będzie łaskawy ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też się zapisuję :) nigdy nie miałam w rękach kupnych papierków do scrapbookingu - takich z prawdziwego zdarzenia :) tylko pojedyncze egzemplarze z wymianek :) ale najbardziej to chciałabym dostać karteczkę wykonaną przez Ciebie, bo robisz takie cudne karteczki, że niektóre wprost zapierają dech w piersiach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ustawiam się w kolejce. Może mi się poszczęści i dostanę spóźniony prezent urodzinowy

    OdpowiedzUsuń
  5. chętnie się pobawię z Wami tak słodko zachęca Twój banerek .
    Pozdrawiam i zapraszam do nas

    OdpowiedzUsuń
  6. Z przyjemnoscia sie ustawiam. Mam tylko jeden problem az wstyd sie przyznac nie potrafie wstawic banerka na boczny pasek. Mam nadzieje ze szybko sie naucze wstawie i zdaze na rozdawajke. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie cudne słodkości! Ustawiam się w kolejce,

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie zapisuję się na Twoje Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja chętnie zapisuje się na candy. Wspaniała zabawa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Z przyjemnością ustawię się po Twoje cukierasy. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudeńka sie zapowiadają - staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To ja też się zapisuje banerek już dodany:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyłączam się do zabawy:)) Banerek już jest na moim blogu http://zaczarowanypapier.blogspot.com/ aaaa i zostaję na dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z chęcią i ja przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Z wielką przyjemnością przyłączam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z przyjemnością się zapisuję i próbuję swojego szczęścia :)
    Banerek już zamieszczony: http://evebellart.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kto nie próbuje ten nie wygrywa. Staję w kolejeczce. Uwielbiam niespodzianki, a twoje candy to taki kot w worku.
    Papierki super, czekam z niecierpliwością na kolejne frykasy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Z przyjemnością biorę udział w zabawie. http://scrapinkiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. O matulu, taki komplet papierów toż to istny raj! Z miłą chęcią zapisuję się na Twoje candy, bo marzy mi się taki zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna zabawa, zgaszam się z przyjemnością, pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie.
    http://handmade-anko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Są przydasie jest frajda i zabawa. Dlatego zgłaszam swój udział w Twoim Candy. Info o nim tutaj: bizuteriairekodzielo.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Kuszące prezenty, więc ustawiam się w kolejce, może mi się poszczęści.

    OdpowiedzUsuń
  23. i ja chętnie dołączę do zabawy żeby przygarnąć takie wspaniałości :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Na takie cudne przydasie koniecznie muszę się zapisać! :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. z miłą chęcia przyłanczam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. równiez z miłą chęcią się pobawię u Ciebie, banerek u mnie na decoartm.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne papierki,wykrojnik-marzenie.Nie mam szczęścia ale ustawiam się w kolejce.Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przydasie przydadzą się , z przyjemnością zapisuję się.
    Chociaż zastanawiałam się , bo nie posiadam maszynki :-(

    OdpowiedzUsuń
  29. Karteczki robisz śliczne, Oczywiście zapisuję się do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie tu u Ciebie !!! Chętnie wezmę udział w zabawie i lecę z banerkiem do siebie juliannyrekodzielo.blogspot.com pozdrawiam;)))

    OdpowiedzUsuń
  31. Obok takich słodkości nie mogę przejść obojętnie. Przyłączam się do zabawy i grzecznie staję w kolejce licząc na odrobinę szczęścia w losowaniu. Banerek wisi http://pasje-nitka-pisane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Z przyjemnością zgłaszam się do zabawy :)
    Banerek na blogu: http://antiesart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczne nagrody, bardzo chętnie biorę udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale cuda, Oczywiście do zabawy wysyłam zgłoszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  36. Z miłą chęcią zapisuję się do Twojego rozdawnictwa :-) Podlinkowany banerek na sutasz-agi.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  37. ale super Candy a szczegolnie ta niepewnosc:))


    zapraszam na moze Candy, jesli masz ochote (wysylam do kazdego kraju)

    http://papermona.blogspot.co.uk/2015/10/candy.html?_sm_au_=iHVnbTsZ6rfQV4bV

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Witam:) Staję w kolejeczce:) Sam banerek mega zachęcający:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ależ wspaniałości:) ustawiam się !!!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. I ja bardzo chętnie staję w kolejce po te wspaniałości ; )
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  41. Wymarzony zestaw papierów... Zapisuję się prawie na ostatnią chwilę i pozdrawiam serdecznie, oczywiście baner wisi tu http://m-kartki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Z przyjemnością się zapisuję i z niecierpliwoscia czekam na losowanie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Zapisuję się i zapraszam do mnie
    http://uoliuoli.blogspot.com/2015/10/rocznica.html
    Pozdrawiam Ola

    OdpowiedzUsuń
  44. zgłaszam się z miłą chęcią, warunki spełnione

    OdpowiedzUsuń
  45. Ustawiam się na końcu tej dłuuuugaśnej kolejki :)
    Zapraszam też na candy do siebie :**

    OdpowiedzUsuń