Etykiety

sobota, 9 lutego 2013

Melancholia

Kilka dni temu kiedy pogoda za oknem odpowiadała słowom piosenki Jana Kaczmarskiego "Chmurno, durno, nieprzyjemnie ..." powstała taka karteczka :)


Dzisiaj na szczęście  słonko pięknie się spisuje i chce się żyć i coś robić więc do roboty ... :)
Miłego dnia !
Zapomniała napisać, że do karteczki tej użyłam "mojego" nowego odkrycia to jest masy plastycznej z której robię różne ozdóbki do kartek, a następnie wypalam je w piekarniki i troszkę podbarwiam.
Tutaj to odcisk maleńkiej różyczki przy napisie.

8 komentarzy:

  1. melancholia wyszła Ci uroczo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna karteczka,jesli chodzi o te twoje odkrycie to bardzo lubię takie dodatki

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie zastanawiałam się jak ją zrobiłaś przy napisie. kolorystyka świetna . potrafisz dodac czarne elementy

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna, te malusie kwiatuszki są cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kwiatki .ja dopiero zaczynam swoją przygodę z papierem.Zapraszam
    http://szaroburaporka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna!
    genialnie dobrane kolory!

    OdpowiedzUsuń
  7. cudna :) zapraszam do mnie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fenomenalne, wszystko ze sobą świetnie współgra! Gratuluję doskonałych prac.

    OdpowiedzUsuń