Etykiety

sobota, 4 października 2014

Nowości

Pokazuję dzisiaj kartki jakie powstały przy użyciu moich zdobyczy z Craft Party w Poznaniu :}
W pierwszej kartce wykorzystałam nowy folder do embossingu, małą okrągłą rameczkę którą zrobiłam przy pomocy silikonowej foremki oraz przepiękny papier LEMONcraft z serii Vintage Time (w papierach tej serii jestem zakochana dlatego podaję link do stron - zaznaczam, nie mam z tego tytułu żadnych profitów, ale papiery są tak piękne, że postanowiłam je polecić może ktoś też z nich skorzysta).



kolejne dwie karteczki powstały przy wykorzystaniu nowego wykrojnika Nellies SGD001w pierwszej z nich znów wykorzystałam papier z LEMONcraft






to co pokazałam to dopiero początek, wszystkiego co kupiłam jeszcze nawet dokładnie nie pooglądałam ( strasznie ostatnio jestem zalatana ).
Na dzisiaj to tyle, pozdrawiam wszystkich odwiedzających :)


1 komentarz: