Etykiety

czwartek, 22 listopada 2012

Wyzwanie-Gwiazda w Silesian Craft

Trochę ostatnio byłam zajęta wiec się nie odzywałam, ale czas wrócić do pracy :)
Zaczynam od dobrych wiadomości - kilka dni temu dostałam wyróżnienie w wyzwaniu  Kolorystycznym # 7 w Magicznej Kartce
i zostałam szczęśliwcem w losowaniu Candy na blogu 123scrapujTy
Fajnie :)
Pochwaliłam się, a teraz do rzeczy czyli do kolejnego wyzwania w Silesian Craft gdzie w roli głównej ma wystąpić GWIAZDA.
U mnie wygląda to tak:

Przy okazji mam do was pytanie - podczas wklejania zdjęć pojawił mi się taki komunikat
'' Ups! Nie masz już miejsca. Wykorzystujesz 100% miejsca na zdjęcia – 1 GB. Kup więcej miejsca

Zdjęcia są przechowywane na Twoim koncie usługi Picasa Web Albums i zajmują miejsce w Twojej darmowej przestrzeni dyskowej na zdjęcia o wielkości 1 GB. Dokupiona przestrzeń jest współużytkowana przez różne usługi Google i jest doliczana do darmowej przestrzeni. Więcej informacji ''
 Tymczasowo poradziłam sobie logując się do http://picasaweb.google.com/i usuwając trochę starych zdjęć ale jest to jakieś doraźne działanie i nie wiem co robić dalej. Może ktoś z Was miał taki problem i wie jak sobie poradzić ?
Będę wdzięczna  za pomoc :)

9 komentarzy:

  1. mam ten sam problem pousuwałam duzo starych zdjęć i na blogu mam czarne plamy i dlatego nie mam archiwum

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje !


    Ja rozumiem że to tylko w przypadku przechowywania zdjęć w picassa album ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wszystkie zdjęcia na blogu mam załadowane na http://imageshack.us/ Koniecznie trzeba mieć założone konto, bo inaczej po pewnym czasie usuwają. Skończy się miejsce na jednym koncie, to zakładam kolejne i nic mi z bloga nie znika :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka!!! Gratuluję wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje!
    Z tym problemem radzę sobie w ten sposób, że regularnie usuwam zdjęcia starych candy z picassy, a swoje zdjęcia do publikacji na blogu zmniejszam do rozmiaru 600x450 pikseli - pomaga!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za wskazówki - będę próbowała jakoś sobie poradzić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Zdjęcia o rozmiarach do 800 x 800 pikseli i filmy o długości do 15 minut nie są wliczane do limitu bezpłatnej przestrzeni dyskowej" - to cytat stąd:
    http://support.google.com/picasa/bin/answer.py?hl=pl&answer=1224181

    Zmniejszaj zdjęcia, a będziesz mogła zmieścić ich mnóstwo. Ja nie wrzucam na Picase zdjęć większych niż 15x20 cm (72dpi) i mam ich tam ogromną liczbę. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczna!Dziekuje za udzial w wyzwaniu Silesian Craft!

    OdpowiedzUsuń
  9. też niedawno miałam ten problem i wrzucam teraz na inny serwer;/ piękna kartka:)

    OdpowiedzUsuń