Etykiety

czwartek, 6 grudnia 2012

Dzisiaj Mikołajki

Dzisiaj Mikołajki więc pokażę Wam co Mikołaj przygotował za moim pośrednictwem dla koleżanek z pracy. Ponieważ jak nam nieustannie przypominają mamy kryzys Mikołaj postanowił zrobić coś z niczego czyli małe świeczniki ze starych szkiełek :)
Do powstania tych drobnych upominków potrzebne były szklaneczki kupione na targu staroci,  papierki, klej, nożyczki i trochę czasu, a taki jest efekt
O sobie też Mikołaj nie zapomniał i polecił mi zrobić nieco większy świecznik
Jak widzicie można zrobić drobny upominek nie wydając na to "fortuny", do Świąt trochę czasu więc może spróbujecie - zachęcam :)

5 komentarzy:

  1. bardzo gustowne i pomysłowe świeczniki

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie ozdobiłaś te świeczniczki :-)
    Wyobraź sobie, że nieopatrznie stłukłam jedną filiżankę od serwisu, który wygrałam kiedyś w Twoim candy :-( Tak mi strasznie szkoda, bo to jedyny jaki mam taki serwis herbaciano-kawowy. Powiem Ci, że tego dnia (1 listopada w pierwsze urodziny mojego synka:-) miałam przeczucie już od rana, że coś się stłucze, nawet dość długo zastanawiałam się czy podać na stłó właśnie ten serwis. Ale nic ładniejszego nie miałam, inne kubki, szklanki, prawie każda inna. Ten serwis miałam na specjalne okazje. A tu taki pech. Przeczucie miałam, że coś się stłucze, ale nie przypuszczałam, że to mnie samej filiżanka wypadnie... Oj, taka jestem zła z tego powodu. Może uda mi się dokupić filiżankę, już nawet oglądałam, ale identycznej nie znalazłam, takiej żeby kształtem była identyczna, bo z takimi nadrukami to już na pewno jest nie do znalezienia. No i taka to historia pięknego serwisu od Ciebie.
    Pozdrawiam serdecznie, zapraszam też na moje candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysły i wspaniałe wykonanie...:)


    Zapraszam do mnie na rozdanie, są aż 4 cenne nagrody wartości ok 300 pln. zobacz sam/a


    http://otulona-zapachem.blogspot.com/2012/12/moje-pierwsze-rozdanie-i-nagrody.html

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne! super skomponowane wzorki z wycinanek :)
    dziękuję za udział w moim candy ;)

    OdpowiedzUsuń