Etykiety

wtorek, 26 grudnia 2017

Duży projekt

Jak zapewne wiecie moją pasją jest robienie kartek ale czasami zdarza mi się zrobić coś innego.
Tym raze jest to duży projekt. Można powiedzieć, że rzuciłam się od razu na głęboką wodę ponieważ moje wcześniejsze prace w tej dziedzinie to był: serduszko, pudełko i skrzyneczka:)
Jak na nowicjuszkę to muszę powiedzieć, że jestem zadowolona z efektu, oczywiście z radością przyjmę wszystkie uwagi, porady i krytykę.
Pora przedstawić bohatera oto mój nowy-stary KREDENS :)















I jak się Wam podoba ?
Najpierw chciałam go pokazać takiego czyściutkiego bez tego całego bałaganu ale stwierdziłam, że tak jest autentyczniej, bo tak wygląda na co dzień.
Za jakiś czas pokażę jak powstawał i będzie też kursik na gałki meblowe bo te zrobiłam, a raczej ozdobiłam sama :)

3 komentarze:

  1. Super! Fantastyczny pomysł na gałki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie meble,odnawiane wlasnorecznie wyglądają lepiej jak ze sklepu. Swietny projekt, oby więcej takich! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. very beautiful and so lovely work :) i like your good idea ,Thanks for the inspiration!

    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń