Etykiety

wtorek, 30 sierpnia 2011

Zapraszam na "Kwiatuchowe candy"

Dzisiaj rano wysłałam paczuszkę z wygraną w Deszczowym candy i zgodnie z zapowiedzią ogłaszam nowe "Kwiatuchowe candy". Motywem przewodnim będą tu papierowe kwiatki mojego wyrobu. Mam nadzieję, że do chwili zakończenia zabawy uda mi się sporo ich zrobić. Oczywiście do rozdania będą też inne przydasie i coś z biżuterii. Poniżej zamieszczam kilka zdjęć tego co będzie do przygarnięcia (to nie wszystko - w miarę jak będą powstawały kwiatki lub jak wymyślę co jeszcze wejdzie do puli będę to pokazywać).  A teraz zasady:
  1. zapraszam do zabawy posiadaczy bloga
  2. zostaw komentarz pod tym postem informujący o przystąpieniu do zabawy
  3. zamieść informację o Kwiatuchowym candy na swoim blogu (podlinkowane info na pasku bocznym)
  4. zapisy do 30.09.2011r. -  losowanie następnego dnia

Jeszcze raz zapraszam do zabawy. Pa

35 komentarzy:

  1. Twoje kwiatki są niesamowite - chętnie przygarnę ... Info już wklejam .
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ustawiam sie jako druga:-)))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje kwiatki są wyjątkowe - nie może mnie tu zabraknąć.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Może tym razem mi się uda:)) http://robotkowetoiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jej ustawiam się może w końcu moje kartki nabiorą wyrazu z takimi pięknościami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. i ja się zgłaszam do kolejki.pozdrawiam i zapraszam na moje candy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. zglaszm sie w koljece
    http://niebieskomi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super candy i fajne słodkości:):)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ustawiam się w kolejce i liczę na szczęście!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super candy, cukiereczki słodziaczki śliczne, z miłą chęcią dołączam do kolejki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne kwiatuszki, przydałby się :)
    http://moniaz125.blox.pl/html
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. chętnie wezmę udział i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię kwiatuchy ręcznie robione wiec ustawiam się w kolejce i przesyłam pozdrowienia!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekne candy i ja się zapisuje

    OdpowiedzUsuń
  15. Może tym razem uda mi sieprzechwycić Twoje cukiereczki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dopisuję się! Uwielbiam przydasie - być może trafią do mnie: roma-dobrenaspleen.blogspot.com
    Zapraszam na moje candy.

    OdpowiedzUsuń
  17. chętnie staję w kolejce po te słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Staje w kolejce po te kwiatuszki i ja!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. ustawiam się w kolejce :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapisuję się po kwiatki od ciebie;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kwiatków nigdy dość ;-) również się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  22. Ależ chciałabym być tą szczęściarą, która wygra :)
    Dziękuję za szansę!

    OdpowiedzUsuń
  23. Skusiłaś mnie! :D Zapisuję się na Kwiatuszkowe cudeńka i trzymam kciuki, żeby trafiły w moje łapki.
    Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja chętnie w kolejeczce się ustawiam i zapraszam do siebie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Z przyjemnością się zapisuję na Twoje candy! Pozdrawiam http://mamine-cuda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne te kwiaty, zgłaszam się i grzecznie staję w kolejce. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie da się przejść obojętnie, więc się zgłaszam też:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też ustawiam się w kolejce :).

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo chętnie ustawiam się w kolejce po takie cukierasy

    OdpowiedzUsuń
  30. przepiękne kwiaty:) chylę czoła:)
    http://papierowa-vvia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Hej! Chętnie biorę udział w zabawie! Szczerze mówiąc nie wiem czy już pisałam komentarz wcześniej. Wydaje mi się, że tak, ale go nie widzę.

    OdpowiedzUsuń