Etykiety

niedziela, 28 sierpnia 2011

Wyniki Deszczowego Candy i mała zapowiedź !!!

Zgodnie z zapowiedzią przekazuję relację z losowania Deszczowego Candy. Wszystko przygotowane do spakowania czeka sobie na właściciela.
 do książki wiadomo, że przyda się zakładka
 I tak - maszyna losująca, która się sprawdziła w poprzednim candy ( chyba zagości u mnie na stałe - wyjaśnienie  pod koniec tego posta), losy przygotowane


 następuje zamkniecie
 mieszanie
 losowanie
 zwycięzcą jest ...
 serdecznie gratuluję i proszę o dane do wysyłki na adres  patiti4@tlen.pl (jeśli dostanę dzisiaj to paczuszkę wyślę jutro rano).
Ponieważ zabawa w rozdawnictwo bardzo mi się podoba (zauważyłyście pewnie na moim pasku bocznym, że sama namiętnie biorę udział ) to postanowiłam, że organizuję następne candy.
Oficjalny początek ogłoszę jak tylko  przygotuje banerek do pobrania, a teraz mała zapowiedź tego co będzie do zgarnięcia:
trochę akrylowych błyskotek,
 trochę piórek
 i jako motyw przewodni papierowe kwiatki mojej roboty

to co widzicie jest tylko zapowiedzią - kwiatków będzie na pewno więcej i będą różne. Nie zabraknie też innych przydasi i oczywiście czegoś z biżuterii.
Tak więc do zobaczenia wkrótce i już zapraszam do udziału w zabawie. Pa.

8 komentarzy:

  1. Gratuluję wylosowanej!
    Książki zazdroszczę, ale już tupię i przebieram nogami w oczekiwaniu na następne fanty;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maszyna losująca jest boska ;) Gratuluję zwyciężczyni :) i ślicznie dziękuję za tak fajne Candy :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Maszyna super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Grtulacje dla zwycięzcy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło było wziąć udział w zabawie. Gratulacje dla zwyciężczyni. Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo za gratulacje :)
    Niemożliwe że wygrałam!!?? Naprawdę świetne uczucie! :) Tym bardziej, że nie miałam wcześniej szczęścia do wygranych... :) Pozdrowionka! Aga

    OdpowiedzUsuń