Etykiety

sobota, 14 maja 2011

Po kawie

Tak jak obiecałam - kawa wypita, w tle cichutko gra radio można zabierać się za kartki.
Na początek chcę się pochwalić tym co udało mi się zgromadzić do mojej nowej pasji. 
Te wstążeczki to ostatni zakup, wypatrzyłam je w hurtowni sztucznych kwiatów - trzeba będzie tam zaglądać.





 a te kwiatki to wszystko moja robota,  zrobione w wolnych chwilach czekają sobie na to aż będę miała pomysł jak je wykorzystać. 
 Dotarliśmy do kartek - pierwsze dwie zrobione na urodziny 10- latka.


 Jak się wam podobają moje różyczki ?



 tu wykorzystałam stempelek odbity na kawałku płótna



 z okazji Dnia Matki


 Taka malutką pamiątkę zrobiłam dla mojej mamy - wykorzystałam tu malutkie zdjęcie odklejone z jakiejś starej legitymacji.
 Dzień Ojca


 Imieninowe




 To zdjęcie specjalnie zrobione jest w taki sposób "komiksowy" - chciałam uwidocznić fakturę listków. Wymyśliłam to tak, że na kawałku brystolu ostrym narzędziem narysowałam szkielety listków, a następnie odwrotną stronę brystolu przeciągnęłam kolorowymi tuszami. Efekt bardzo mi się spodobał.

 Te dwie kartki zrobiłam dzisiaj na uroczystość w przyszłym tygodniu, mam nadzieję, że obdarowanemu sie spodobają.





 A to na koniec.
miłego wieczoru, pa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz