Etykiety

sobota, 14 maja 2011

Sobotnie popołudnie

Porządkując albumy znalazłam dzisiaj jeszcze stare zdjęcia  biżuterii jaką zrobiłam dla dwóch znajomych dziewczyn, które w ubiegłym roku brały ślub.  Pierwsze trzy zdjęcia - bransoletka, kolczyki i naszyjnik stanowiły jeden komplet.







Drugi komplet składał się z kolczyków i bransoletki. Obydwa komplety zrobione zostały z kryształków swarovskiego w kolorze crystal.


 
Ten komplecik należy do mojej mamy. Najpierw zrobiłam naszyjnik z pereł seashell i cyrkonii, a następnie dorobiłam prościutkie kolczyki z cyrkonii. 



 Dzisiaj na tapecie miałam swarovskie.

Te maja przepiękny kolor, niestety nie pamiętam jak się nazywa, a na zdjęciach nie udało mi się uchwycić ich urody.












teraz mała przerwa na kawę, a za chwilę nowe karteczki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz