Etykiety

sobota, 25 czerwca 2011

Czereśniowe Candy

Siedzę sobie właśnie przed komputerem  zajadam czereśnie,  przeglądam wasze blogi i tak mi przyszło do głowy, że bardzo chętnie biorę udział w organizowanych Candy (co widać na moim pasku bocznym -  nawet raz wygrałam). Wprawdzie nie ma ku temu szczególnej okazji  (chociaż jak by się tak bardzo uprzeć to 3 lipca minie drugi miesiąc istnienia bloga, 6 lipca mam urodziny, ale to raczej nie jest JUŻ powód do świętowania, a niedawno liczba wyświetleń na blogu przekroczyła 1.000) ale czuję, że nadszedł już czas na rewanż. Dlatego ogłaszam moje pierwsze Candy !!!
Do przygarnięcia są kolczyki zrobione z kryształków swarovskiego i srebra.

a oto zasady:
1. zabawa przeznaczona jest dla posiadaczy bloga (cały czas wędruje po waszych blogach i stale mi      mało)
2. zostaw proszę komentarz pod postem
3. poniższe zdjęcie z linkiem do tego posta wstaw proszę w pasku bocznym
4. jeżeli jesteś lub zostaniesz moim obserwatorem zwiększasz swoje szanse
5. zapisy do 23 lipca, ogłoszenie wyników następnego dnia
na zachętę dodam, ze pewnie kolczyki nie będą takie samotne - coś do nich dołączy, ale jeszcze nie wiem co to będzie (może bransoletka, drugie kolczyki czy naszyjnik ...) Jak powstaną to zamieszczę zdjęcie.
Mam nadzieję, że ktoś chętny się znajdzie. Zapraszam i życzę dobrej zabawy. 
Jeszcze kilka fotek na zachętę .



50 komentarzy:

  1. Piękne kolczyki, chętnie się zapiszę.
    Obserwuję już od jakiegoś czasu :)))
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jako dziecko (to już zamierzchła historia) zakładałam czereśnie na uszy. To były moje kolczyki:-)) Nie mogę nie zapisać się na Czereśniowe Candy.
    Dziękuję za odwiedziny.

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za zaproszenie! Czereśnie dorodne, a i candy zachęcające i śliczne! Zapisuję się z ochotą i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za zaproszenie. Uwielbiam czereśnie, obowiązkowo zatem się zgłaszam :)
    Pozdrawiam,
    Ola
    Warsztatura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ustawiam sie w kolejce i zapraszam na swoje candy!!! http://eesophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Oryginalne kolczyki. Czekam niecierpliwie na losowanie. Gocha M

    OdpowiedzUsuń
  7. o jakie śliczne... chciałabym takie... zapisuję się! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne kolczyki :) pasowałyby mi do wielu rzeczy :)Wpisuję sie w kolejkę i jeszcze dziś podlinkuję co trzeba. Dziękuję za obserwowanie i przemiłe słowa :) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trafiłam na Twojego bloga przypadkiem, a tu proszę takie cuda do wygrania. Koniecznie muszę spróbować szczęścia.
    Pozdrawiam.
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. I Ja próbuje szans.Może się uda, Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  11. trafiła do Ciebie przez candy, nie ukrywam. Ale rozdawaine cukierków ma to na celu, prawda? Z przyjemnością poznałam Twojego bloga i Twoje hobby :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zgłaaszam się i obserwuję ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Z przyjemnoscia sie zapisuje i oczywiscie zagladac bede:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapisuje się i obserwuję również ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. I ja się chętnie zapisuje!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne kolczyki.
    Jest mi miło, że przypadkiem trafiłam na Twojego bloga :) piękne rzeczy tworzysz :)

    PS Zapraszam na Urodzinowe Candy do siebie

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne te kolczyki staję więc i ja w kolejeczce:) i dziękuję za odwiedziny u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie się przyłączę:roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ustawiam się w kolejce po te śliczności i zapraszam na candy do mnie - bizyteriaartystyczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne kolczyki, czereśnie uwielbiam - nie mam wyjścia - zgłaszam się do zabawy ;)

    Link do candy umieściłam na moim torebkowym blogu www.katta.blox.pl

    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. I ja się zapisuję:) Zaprasza również na moje candy:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. są śliczne , może ja je zgarnę :)
    pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się, obserwuję i ZAPRASZAM NA MOJE CANDY NA STRONIE http://www.millefioriczylitysiackwiatow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Są przepiękne, dlatego również się zgłoszę i stanę w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudne te kolczyki, zapisuję się i liczę na łut szczęścia :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo smaczna Candy! I ja też stanę do kolejkihttp://olgaolivia35.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Słooodkie ;) . I ja też stoję !

    OdpowiedzUsuń
  28. Przed godzinka zajrzałam tu, przejrzałam bloga, bardzo mi się podoba.
    Z przyjemnością wezmę udział w losowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  29. Witaj
    ja podobnie jak Ty krążę wciąż po blogach i podziwiam
    tak wiele jest zdolnych i pomysłowych kobietek o złotych ręcach, Ty jestes jedną z nich
    kolczyki są cudowne i oczywiście się zapisuję
    pozdrawiam Cię serdecznie
    Ula :)

    OdpowiedzUsuń
  30. piękne kolczyki, jako maniaczka kolczykowa muszę się zapisać:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. chętnie wezmę udział w zabawie!

    OdpowiedzUsuń
  32. Przechodząc z bloga na bloga trafiłam i tu:) piękne kolczyki z przyjemnością się po nie ustawię i zostanę też na dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się!
    Notka o candy pod adresem: http://wanda.pinger.pl/m/7037573/candy
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kolczyki są śliczne, chętnie je przygarnę :).

    OdpowiedzUsuń
  35. Zapisuję się po tę śliczne kolczyki i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kolczyków nigdy za wiele, więc sobie nie odmówię :)

    OdpowiedzUsuń
  37. zapisuję się i ja, może się uda :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. Pyszne!! To i ja się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  39. zapisuję się i ja:) są piękne!
    pozdrowienia,

    haglo
    http://haglo.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  40. no, mało brakowało, a bym przegapiła to fajne cukierkowe przyjęcie. Umieściłam banerek, podlinkowałam itd.... A zapomniałam poinformować Ciebie, moja imienniczko, że bardzo lubię wiśnie i czereśnie. Zwłaszcza w takiej fajnej formie. Poproszę o nie...

    OdpowiedzUsuń
  41. Zapisuję się w kolejce po czereśniowe śliczności

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne kolczyki, dołączam do zabawy;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczne kolczyki, po cichu ustawiam się w kolejce i wierze że może do mnie los się uśmiechnie... :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Also I sign up for these fine candy.
    http://inga2010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. wow! amazing candy!
    please enter my name
    I am a follower and will post on my sidebar.
    lapappilon.blogspot com
    lapappilon@gmail.com
    Hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  46. Chętnie się zapisuję :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  47. Ustawiam się w kolejce
    Obserwuję jako Kinga
    a banerek z prawej strony

    OdpowiedzUsuń