Etykiety

niedziela, 26 czerwca 2011

Kursik kwiatowy III - różyczka 2

Zainspirowana tym co robi  Kuba  (jest niesamowicie zdolny, a ma "aż" 9 lat ) i wykorzystując jego kursik na stokrotki postanowiłam zamieścić też swój kursik na malutkie różyczki, które chciałam wykorzystać do zrobienia kartki ślubnej (zdjęcie będzie na końcu). U Kuby również znajdziecie kursik na różyczki, co do zasady jest on bardzo podobny do mojego z tym, że ja robię kwiatki malutkie i wykorzystuję do wycinania nożyczki z ozdobnym ostrzem.
do wykonania różyczki potrzebne będą:  klej, nożyczki z ozdobnym ostrzem, papierek (u mnie o wymiarach ok. 3x3cm, narzędzie do zawijania np. wykałaczka , patyczek czy po prostu sprawne palce.

 zaczynamy wycinanie w kółko


 teraz wycinamy spiralkę



a teraz zwijamy


 końcówkę spiralki(wewnętrzną) smarujemy klejem i chwilkę dociskamy

 a oto efekt końcowy
 Inne wykorzystanie kwiatków własnej roboty (stokrotka z kursu Kuby, czerwone różyczki zrobione tą samą metodą co te powyżej z tym, że są większe i tu użyłam nożyczek z innym wzorem).

 a to obiecana kartka








2 komentarze:

  1. bardzo ładne kwiatki wychodzą :)
    niedługo na pewno spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry. Bardzo miło mi że Pani o mnie wspomniała tak się fajnie teraz czuję.
    Pani różyczki są lepsze ja jeszcze nie robiłem takich z ozdobnym wycinaniem.
    Dobrego dnia Kuba.

    OdpowiedzUsuń