Etykiety

sobota, 4 czerwca 2011

Moje miasto Gorzów - Filharmonia

Mieszkam w Gorzowie Wielkopolskim, który wbrew nazwie wcale nie należy do wielkopolski, ale jest największym miastem województwa lubuskiego. Jestem lokalną patriotką, bardzo sobie chwalę życie w moim mieście - jest ono wystarczająco duże aby coś się tu ciągle działo i wystarczająco małe aby wszędzie było blisko. Uważam też, ze jest ładnie położone wśród lasów i jezior i ma mnóstwo ciekawych i urokliwych miejsc i parków ( co mam nadzieje pokazywać w przyszłości). Obecnie odbywają się Dni Gorzowa, a 18 maja 2011r. została oddana do użytku mieszkańcom Filharmonia Gorzowska.  Tu publikuje kilka zdjęć z dna otwartego (zdjęcia ze strony oficjalnej Filharmonii Gorzowskiej)
to zdjęcie z Koncertu Inauguracyjnego








 Oczywiście musiałam to zobaczyć i skorzystałam z zaproszenia

 na te okoliczność kolczyki zostały nazwane "Operowe"
Koncert był ... brak mi słów !!!
Na pożegnanie zostaliśmy obdarowani takimi oto prezencikami.






Byłam, widziałam, słuchałam i dlatego gorąco polecam i zapraszam do Gorzowskiej Filharmonii.

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz