Etykiety

niedziela, 10 lipca 2011

Zapraszam na spcer po Gorzowie.

Dzisiaj wybrałam się na spacer po mieście, a właściwe nad rzekę i chciała bym Was zabrać ze sobą.  Najpierw idziemy starą częścią bulwaru nad Wartą.



widok na most kolejowy 




 niedawno, aby uatrakcyjnić te część bulwaru stworzono tu sztuczną plażę






 widok na przeciwległy brzeg

 ta budowla przypominająca trochę ośmiornicę, a trochę pająk to Dominanta. W tle widzimy budowę kolejnego centrum handlowego o nazwie Nowa Park
 zbliżamy się do mostu staromiejskiego, gdzie po obu jego stronach zainstalowano niedawno fontanny na rzece (niestety nie wszystkie były czynne)





jesteśmy już na nowej cześci bulwaru

 kolejną atrakcja jest tu ptaszarnia
 trochę się obawiam, że te ptaki mają tam za mało miejsca.




























 mapa świata ułożona z kostki brukowej


 logo Gorzowa
 
w tym budynku ma być w przyszłości hotel z przystanią dla małych statków

a teraz przechodzimy z nad rzeki do centrum miasta, gdzie kilka dni temu uruchomiono po remoncie fontannę Pauckscha











 jeszcze rzut oka na Gorzowską Katedrę i kilka ciekawostek podpatrzonych przeze mnie


 w Gorzowie jest bardzo dużo pięknych kamienic, niestety nie wszystkie jeszcze zostały odremontowane

 mam nadzieję, ze spacer nam się udał i że wkrótce znowu się gdzieś razem wypuścimy.

2 komentarze:

  1. Wspaniałe zdjęcia i cudne miasto! Byłam kilkukrotnie przejazdem, w drodze nad morze. Ale tych wszystkich miejsc nie widziałam . Pamiętam natomiast, że starówka jest śliczna. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaczęłam żałować , że nigdy nie byłam w Gorzowie ... A mam tak niedaleko ...

    OdpowiedzUsuń