Etykiety

niedziela, 25 września 2011

Kartki ze zdjeciami

Przedstawiam dzisiaj dwie karteczki do robienia których wykorzystałam zdjęcia.
Do zrobienia pierwszej posłużyło mi bardzo stare i uważam, że wyjątkowo  piękne zdjęcie (stare fotografie maja coś w sobie ).  Ponieważ zdjęcie jest stosunkowo duże i samo w sobie stanowi ozdobę więc użyłam tu tylko kilku ozdobników (wiem że mam skłonność do przesady, ale staram się hamować :))
 A taki jest efekt


zdjęcia te robiłam przy sztucznym świetle i dlatego są na nich cienie (moje umiejętności fotografowania są dalej żadne ).
Druga karteczka powstała jako życzenia ślubne.
Zdjęcie jaki otrzymałam do wykorzystania przy robieniu tej kartki nie było niestety idealne.
 Chodzi mi głównie o tło było ono bardzo ciemne po prostu czarne i musiałam coś wymyślić aby je złagodzić i ożywić zarazem.
Wpadłam na taki pomysł aby zdjęcie troszkę przydymić przez użycie białej organzy ( jednej warstwy) dało to fajny efekt - musicie mi jednak wieżyc na słowo ponieważ nie mam możliwości zapytania państwa młodych o zgodę na wykorzystanie ich wizerunku i dlatego zdjęcie jest zasłonięte.
Ale efekt na tyle mi się spodobał, ze na pewno jeszcze kiedyś go użyję.


Na resztę dnia życzę Wam samych przyjemności i przesyłam kwiatki. :)
 Na koniec zamieszczam jeszcze zdjęcia mojej psiny Megi, która jest już zdrowa i daje temu wyraz wzmożoną aktywnością.

Pa.

4 komentarze:

  1. Karki śliczne! A ta dla cioci jest wyjątkowa.
    Megi ma piękne oczy i w ogóle kolor.....

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za słodka psinka! Strasznie mi się podoba to stare zdjęcie, takie romantyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie karteczki bardzo mi sie podobają w pierwszej zdjecie super wkomponowane ikarteczka ma charakter. Karteczka ślubna z przydymionym zdjęciem ma swoj urok. Roze piekne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne karteczki i słodki pieseczek

    OdpowiedzUsuń