Etykiety

niedziela, 4 września 2011

Poranne "polowanie".

Dzisiaj rano wybrałam się na tak zwaną "giełdę samochodową" ( nie wiem czy tam jeszcze sprzedają samochody) i wśród wielu rupieci wyłowiłam takie oto skarby:
Jak myślicie, ile zapłaciłam ?
Nie będę Was trzymać w niepewności - za całość zapłaciłam oszałamiającą kwotę 13,00 zł.
A tak wyglądają z bliska po umyciu






Część z nich znalazła już swoje zastosowanie



Tak sobie pomyślałam, że niektóre z Was też pewnie lubią różne starocie i szkarupy, więc jeśli były byście zainteresowane to następne Candy (pewnie na początku października) mogło by być o tej tematyce.
Piszcie co o tym sądzicie i czy są  zainteresowani.
A teraz lecę pić kawę. Pa.



5 komentarzy:

  1. Kochana - tego typu " skarbami " nie być zainteresowanym ??? Jak dla mnie super pomysł na candy ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie rzeczy mają w sobie coś wyjątkowego. Sama chyba muszę porozglądać się gdzieś za takimi skarbami..
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też będę jestem byłabym zainteresowana takim candy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdobyłaś świetne pojemniki, jeżeli podobnymi chciałabyś się podzielić, to dlaczego nie;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Skarby pierwsza klasa, co do staroci to kto z nasz ich nielubi, chyba tlyko nieliczni

    OdpowiedzUsuń