Etykiety

sobota, 1 października 2011

Wyniki "Kwiatuchowego candy"

 Z samego rana jeszcze w nocnej koszuli zrobiłam losowanie i ogłaszam wyniki (może ktoś będzie miał dzięki temu miły dzień ?)
Ale najpierw ostatnie zdjęcie z przydasiami - kilka piórek, kwiatków, guziczków, listków i elementów wyciętych z organzy i kartonu. 
A teraz relacja z losowania które tym razem przebiegało komisyjnie :)
Losy znajdują się już w maszynie losującej
Następuję zamkniecie maszyny i mieszanie
otwarcie i losowanie

Los uśmiechnął się do .................

Mariolce szczerze gratuluję, a wszystkim pozostałym uczestniczkom zabawy bardzo dziękuję za udział i miłe komentarz i w zapraszam na kolejnej candy, które ogłoszę być może już jutro.
Mariolu czekam na kontakt i podanie adresu do wysyłki - mój adres to: patiti4@tlen.pl
Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkim pięknego dnia  Pa !

10 komentarzy:

  1. Gratuluję i dziękuję za przemiłą zabawe!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Uśmiałam się przy opisie losowania :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Komisja ekstra!!!
    Gratuluję wylosowanej;-0

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla Wylosowanej . Dzięki za zabawę i miłego dnia ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Mariolce i dziękuję za zabawę:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba się popłaczę :( ale i tak szczerze gratuluje wylosowanej :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. takie pysznosci przeszly mi kolo nosa :( moze nastepnym razem sie uda :) Gratuluje zwyciezczyni

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję i już wysyłam meila:)
    Ale się cieszę aż ktoś w pokoju się wystraszył:))

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń