Etykiety

poniedziałek, 25 czerwca 2012

KORALOWE SZALEŃSTWO

Kiedy ostatnio przeglądałam strony z półfabrykatami do robienia biżuterii oszalałam na punkcie korala. Ponieważ wyroby z korala kocham od dzieciństwa (nosiła je moja babci, mama i wszystkie ciotki) nie oparłam się pokusie i zrobiłam spore zakupy. Tak jak to zwykle u nie bywa, paczuszka przeleżała jakiś czas na moim biurku, aż dopadła mnie wena :) - oto efekt niedzielnego popołudnia.















I jak zapowiedziałam dokładka do CANDY
tym razem jest to klej w rolce - bardzo praktyczny szczególnie do klejenia wstążek i delikatnych przeźroczystych materiałów.
Ooo ... i zrobił się poniedziałek, uciekam złapać trochę snu - Pa.

9 komentarzy:

  1. Dużo zdjęć, ale ja to lubię. Mogłam pooglądać biżuterię ze wszystkich stron;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten biały komplet różany jest boski. Widziałam takie w sklepie, ale ceny okropne, a tu widzę można sobie samemu zrobić takie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne rzeczy tworzysz,naszyjnik mnie rozbroił (ostatnie zdjęcie)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne koralowe koralikowanie :) Też lubię koralową biżuterię. Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pani Kasiu, piękne rzeczy Pani tworzy! W szczególności podoba mi się biżuteria Pani autorstwa! Przypadkiem trafiłam na Pani bloga i jestem zachwycona! Zapraszam do mnie :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ta różana biżuteria!

    OdpowiedzUsuń
  7. Biały komplecik naj naj naj :D

    OdpowiedzUsuń